Het is een hele fijne behandeling geweest. Ze heeft mij er helemaal doorheen gehaald wat ze allemaal ging doen en is ook heel beleefd. Ik heb mij heel comfortabel gevoeld bij haar.
Behandeling door Najia•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Yusra•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ze kijkt goed naar je haar en denkt met je mee. Geweldig geknipt. Had het niet beter kunnen wensen.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
jacobien•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer goed geknipt, mooi model met veel volume
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Charlot•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd heel gezellig! Volgende keer ga ik wel weer voor lichtbruin, ha.