Geweldige kapster! Ik ging met een plaatje van een kapsel, maar ze gaf aan dat het model mij niet zou staan. Ze adviseerde zeer deskundig en ik ben heel blij weggegaan :-)
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Ildikó•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Ik ga graag naar Najia! Ze is heel deskundig. Voor knippen, verven en ook voor mijn wenkbrauwen. Daarbij is het ook nog een ontzettend lieve vrouw! Ik beveel haar van harte aan. ❤️
Behandeling door Najia•Wenkbrauwen - threaden
Maja•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Zeer goede salon. Deskundige kapster. Aan te bevelev
Behandeling door Najia•
Vrouwen knippenToon alles…
Gesja•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Was great experience , very friendly and did a great job
Behandeling door Najia•Wenkbrauwen - threaden
Sally•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Najia luistert goed, komt met suggesties, heeft uitgebreid de tijd en knipt heel zorgvuldig. Een heel tevreden klant!