Magic in the Hair (ladies only) Reviews

Havenstraat 81, Hilversum

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
898 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ze was erg attent en vriendelijk voor mijn dochter. Ze begreep welk haartype ze heeft en luisterde goed naar de gewenste coupe — het resultaat was precies zoals mijn dochter het wilde. Mijn dochter was dan ook erg blij met het eindresultaat.
Najia is zeer gastvrij! Ik kom hier al een tijdje voor het epileren van mijn wenkbrauwen en verven van mijn wenkbrauwen en wimpers. Ik ben iedere keer weer super tevreden! Ik krijg in het dagelijks leven complimenten over mijn wenkbrauwen, wat natuurlijk het mooiste bewijs is van goed werk 😊. Zeker een aanrader!
Mijn bezoek aan lieve Najia 💇‍♀️ is iedere keer weer een feestje. Ze werkt altijd zeer zorgvuldig en zeker ook niet gejaagd. Daarom is het voor mij heel plezierig 😃 om nu al langere tijd bij haar als vaste en tevreden klant te mogen komen. Haar kwaliteit 👌 van knippen is zeer hoog en stabiel. Het is daarnaast een ontzettend lieve ❤️, positieve en warme vrouw waar ik graag blijf komen. Dank je wel voor alle goede zorgen 🌸 en ook weer de gezelligheid 😘.
Fijne kapster, neemt goed de tijd, heel nauwkeurig. Lieve vrouw
Geweldige kapster! Ik ging met een plaatje van een kapsel, maar ze gaf aan dat het model mij niet zou staan. Ze adviseerde zeer deskundig en ik ben heel blij weggegaan :-)
3
1
3
4
5
158
5