Ze was erg attent en vriendelijk voor mijn dochter. Ze begreep welk haartype ze heeft en luisterde goed naar de gewenste coupe — het resultaat was precies zoals mijn dochter het wilde. Mijn dochter was dan ook erg blij met het eindresultaat.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Marisol•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Najia is zeer gastvrij! Ik kom hier al een tijdje voor het epileren van mijn wenkbrauwen en verven van mijn wenkbrauwen en wimpers. Ik ben iedere keer weer super tevreden!
Ik krijg in het dagelijks leven complimenten over mijn wenkbrauwen, wat natuurlijk het mooiste bewijs is van goed werk 😊. Zeker een aanrader!
Behandeling door Najia•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Maaike•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Mijn bezoek aan lieve Najia 💇♀️ is iedere keer weer een feestje. Ze werkt altijd zeer zorgvuldig en zeker ook niet gejaagd. Daarom is het voor mij heel plezierig 😃 om nu al langere tijd bij haar als vaste en tevreden klant te mogen komen. Haar kwaliteit 👌 van knippen is zeer hoog en stabiel. Het is daarnaast een ontzettend lieve ❤️, positieve en warme vrouw waar ik graag blijf komen. Dank je wel voor alle goede zorgen 🌸 en ook weer de gezelligheid 😘.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Fijne kapster, neemt goed de tijd, heel nauwkeurig. Lieve vrouw
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Julia•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Geweldige kapster! Ik ging met een plaatje van een kapsel, maar ze gaf aan dat het model mij niet zou staan. Ze adviseerde zeer deskundig en ik ben heel blij weggegaan :-)