Ik ben erg tevreden! Najia is een hele lieve vrouw en ze heeft mij goed geholpen.
Styled by Najia •Hair colouring
Irini•over 1 year ago
Verified review
Ze werkt erg netjes en precies. Ze dacht ook goed mee over het model van mijn haar en heeft mij laten zien op welke manieren ik het kan dragen. Erg blij mee, bedankt!
Styled by Najia •Ladies' Haircuts
Helen•over 1 year ago
Verified review
Goed geknipt & vriendelijke service
Styled by Najia •Ladies' Haircuts
Lisa•over 1 year ago
Verified review
Najia heeft niet gedaan wat ik vroeg, ze heeft gedaan wat zij dacht dat het beste was en ook al is de snit mooi, het is niet wat ik wilde. Het stijlvolle was niet geschikt en mijn wortels waren gekruld. Ik laat er 5 achter ⭐omdat ze het mij vroeg