Ik ben erg tevreden! Najia is een hele lieve vrouw en ze heeft mij goed geholpen.
Styling door Najia •Vrouwen kleuren
Irini•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze werkt erg netjes en precies. Ze dacht ook goed mee over het model van mijn haar en heeft mij laten zien op welke manieren ik het kan dragen. Erg blij mee, bedankt!
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Helen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt & vriendelijke service
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Lisa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Najia heeft niet gedaan wat ik vroeg, ze heeft gedaan wat zij dacht dat het beste was en ook al is de snit mooi, het is niet wat ik wilde. Het stijlvolle was niet geschikt en mijn wortels waren gekruld. Ik laat er 5 achter ⭐omdat ze het mij vroeg