Lieve kapster die heel veel tijd neemt en heel zorgvuldig knipt en epileert.
Behandeling door Najia •
Wenkbrauwen harsenToon alles…
H.•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, vriendelijke kapster, goede service
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Lana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super!!
Styling door Najia •Kinderen knippen
Kim•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Very nice lady, second time I've been and I am always happy
Styling door Najia •Vrouwen - knippen en föhnen
Laura•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom is heel goed naar mijn wensen geluisterd en mijn haar heel fijn geknipt. Wat een heerlijke kapsalon is dit, ben er volledig tot rust gekomen. Tot de volgende keer!