Een super lieve vrouw, die goed is in haar werk! Ik ben erg blij met mijn nagels.
Treatment by Angela Montoya
Ayinda•over 6 years ago
Verified review
Ik heb een fijne behandeling gehad.
Treatment by Angela Montoya
Joyce•over 6 years ago
Verified review
Mooie nagels!
Treatment by Angela Montoya
Weronika•over 6 years ago
Verified review
Echt een lieve vrouw! Voelde me er helemaal thuis. Ze was nog aan het inrichten dus het was (volgens haar eigen woorden!) een chaos. Daarom hoop ik dat er snel iets aan de hygiëne gedaan wordt. Nu zag ik overal nagels liggen 😜
Treatment by Angela Montoya
Marja•over 6 years ago
Verified review
professioneel ! Aandacht, advies en goede behandeling van mijn voeten, tóp pedicure