Een super lieve vrouw, die goed is in haar werk! Ik ben erg blij met mijn nagels.
Behandeling door Angela Montoya
Ayinda•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een fijne behandeling gehad.
Behandeling door Angela Montoya
Joyce•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie nagels!
Behandeling door Angela Montoya
Weronika•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een lieve vrouw! Voelde me er helemaal thuis. Ze was nog aan het inrichten dus het was (volgens haar eigen woorden!) een chaos. Daarom hoop ik dat er snel iets aan de hygiëne gedaan wordt. Nu zag ik overal nagels liggen 😜
Behandeling door Angela Montoya
Marja•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
professioneel ! Aandacht, advies en goede behandeling van mijn voeten, tóp pedicure