Mari Hair & Beauty Reviews

Hoogstraat 136, Schiedam

Check availability and book online

Reviews are written by customers after their visit.

4,2
628 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Wederom helemaal tevreden Zo vriendelijk en resultaat helemaal naar mijn zin
Maryam kan goed föhnen.ik heb dik haar en ze heeft het top gedaan.
Slechte ervaring. Moest een halfuur wachten. Kreeg een pedicure aangeboden, wat een betaalde extra bleek te zijn (€35 voor 10 min!). Totaal €55 kwijt voor haastwerk. Thuisgekomen bleek de gellak op één nagel al losgelaten te zijn. Geen aanrader.
Show venue reply...
brutaal, praten steeds in hun taal en kijken naar de mensen en gaan lachen, moest 20 min wachten en mocht ik naderhand in massagestoel zitten waar mijn benen tekort voor waren, zat dus niet comfortabel. kreeg naderhand massage voeten maar was "aaien"
Show venue reply...
Prima