Dit is mijn eerste keer bij House of Elin en moet zeggen ben zeer tevreden Eva is erg kundig weet wat ze moet doen en luistert echt naar de klant. Ben zeer tevreden en kom zeker terug!
Echte aanrader!
Ladies' Haircuts
Hoda•about 1 year ago
Verified review
Prachtig salon! De sfeer voelt warm aan en welkom. De kapster deed haar werk fantastisch! Ik was echt verwend die dag. Net alsof ik in een hoofdspa behandeling was. Ik kom zeker terug!
Ladies' Haircuts
Neda•about 1 year ago
Verified review
de buren relatie die hij opbouwt is over nagedacht: heel slim…..👍🏻
Styled by HASAN•Men's Haircut
peter•about 1 year ago
Verified review
De kapperszaak was ontzettend schoon en netjes, wat meteen een fijne indruk gaf. De kapper zelf was vriendelijk en zeer gefocust op zijn werk. Je merkt direct dat hij echt passie heeft voor wat hij doet. Ik ben super tevreden met het resultaat en kom zeker weer terug!