Dit is mijn eerste keer bij House of Elin en moet zeggen ben zeer tevreden Eva is erg kundig weet wat ze moet doen en luistert echt naar de klant. Ben zeer tevreden en kom zeker terug!
Echte aanrader!
Vrouwen knippen
Hoda•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtig salon! De sfeer voelt warm aan en welkom. De kapster deed haar werk fantastisch! Ik was echt verwend die dag. Net alsof ik in een hoofdspa behandeling was. Ik kom zeker terug!
Vrouwen knippen
Neda•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
de buren relatie die hij opbouwt is over nagedacht: heel slim…..👍🏻
Styling door HASAN•Mannen knippen
peter•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De kapperszaak was ontzettend schoon en netjes, wat meteen een fijne indruk gaf. De kapper zelf was vriendelijk en zeer gefocust op zijn werk. Je merkt direct dat hij echt passie heeft voor wat hij doet. Ik ben super tevreden met het resultaat en kom zeker weer terug!
Behandeling door HASAN•Facials / Gezichtsbehandelingen