Dit was voor mij de eerste keer bij Maud en wauw! Ze heeft super mooie babylights gezet en me goed geadviseerd in kleur en lengte! Top ervaring! Ik ga zeker terug!
Styled by Maud•
Ladies' HaircutsShow all…
Enine•almost 5 years ago
Verified review
Weer supermooi geknipt!
Styled by Maud•Ladies' Haircuts
Ilonka•almost 5 years ago
Verified review
Mijn dochter en ik hebben bij Maud en Kirsten balayage laten doen. We zijn er erg tevreden mee!