Eerste keer bij deze salon, meteen rustig ontvangen met thee en uitleg etc. Hele fijne ervaring!
Treatment by Christiane•Classic Facials
AB•3 months ago
Verified review
Geweldige salon met expertise, vriendelijke mensen en chille sfeer
Treatment by Christiane•Classic Facials
Anne•3 months ago
Verified review
Wat een fijne plek! Ik had de brow shape en tint behandeling geboekt. Super leuke en vriendelijke dame. Ze deed de behandeling met veel zorg en aandacht. Ook kreeg ik hele goede tips. Superblij met het resultaat.