Ik ben blij met de behandeling. Lekker ontspannen 👍🤗
Mira•4 months ago
Verified review
Mooie locatie, fantastisch geholpen, duidelijk advies, geen pushy verkooppraatjes en ontzettend kundig.
Matilde•4 months ago
Verified review
Vriendelijke en gezellige ontvangst. De manicure goed en professioneel verricht met nog fijne tips erbij.Beauty salon May is een fijne salon met professionele behandelingen in een warme gezellige omgeving.Respect en liefde voor het vak is zeker aanwezig. Marianne.