Fijne ontvangst, mooie en schone salon, ambiance was goed. Vakkundig geholpen en prachtig resultaat.
Complimenten voor jouw vakkundigheid alsook de manier waarop je mij gerust hebt gesteld.
Ik kom graag terug over 6 weken!
*powderbrows
Bouchra•over 2 years ago
Verified review
Ben ik weer heel blij mee 👌echt goed werk👍
Linda •over 2 years ago
Verified review
Met veel geduld en professionaliteit de wenkbrauwen gemeten, getekend en behandeld totdat het gewenste resultaat is behaald.
Alzira •over 2 years ago
Verified review
Heb vandaag mijn eyeliner behandeling gehad,zeer lieve, geduldige dame, ze neemt echt de tijd voor je.Heeft ook geduld erbij ze werk nauwkeurig en secuur ze is echt een aanrader en nogmaals bedankt 🥰