Powderbrows laten zetten bij Maya's Avenue en ze waren prachtig. Maya heeft eerst heel kundig een wenkbrauw meting gedaan en ze luisterde naar mijn wensen. Haar advies en kennis was heel professioneel. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Ik heb naderhand vele complimenten gehad! Deze beauty stylist is een aanrader!!
Lorainne •over 2 years ago
Verified review
Vandaag weer bij Mayas-avenue geweest voor een behandeling en weer zo blij de salon uitgelopen. Nogmaals bedankt meisie. Tot de volgende keer
Sevda •over 2 years ago
Verified review
Fijn
Micha•over 2 years ago
Verified review
Ik ben heel blij mee , super gewoon 😊
Linda •over 2 years ago
Verified review
Voor de 2 e keer geweest , en de derde afspraak staat alweer vast 😛, ben tevreden hele lieve dame zoals eerder gezegd dame die goed uitleg met veel geduld ,...netjes haar werk doet perfect👍, o ja en ze is snel met terug antwoorden voor vragen je staat niet dagen te wachtten ,nee dat niet je heb gauw terugkoppeling van der , ze is een aanrader dus twijfel niet ✌️🥰 tot gauw 😘