Powderbrows laten zetten bij Maya's Avenue en ze waren prachtig. Maya heeft eerst heel kundig een wenkbrauw meting gedaan en ze luisterde naar mijn wensen. Haar advies en kennis was heel professioneel. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Ik heb naderhand vele complimenten gehad! Deze beauty stylist is een aanrader!!
Lorainne •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag weer bij Mayas-avenue geweest voor een behandeling en weer zo blij de salon uitgelopen. Nogmaals bedankt meisie. Tot de volgende keer
Sevda •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn
Micha•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel blij mee , super gewoon 😊
Linda •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de 2 e keer geweest , en de derde afspraak staat alweer vast 😛, ben tevreden hele lieve dame zoals eerder gezegd dame die goed uitleg met veel geduld ,...netjes haar werk doet perfect👍, o ja en ze is snel met terug antwoorden voor vragen je staat niet dagen te wachtten ,nee dat niet je heb gauw terugkoppeling van der , ze is een aanrader dus twijfel niet ✌️🥰 tot gauw 😘