2 de keer geweest bij Maya’s Avenue. Dit keer voor mijn wenkbrauwen. Ik vond de resultaat heel mooi. Heel secuur en netjes gewerkt. Zeker een aanrader..!! Dankjewel🥰
Sevda •over 2 years ago
Verified review
Naast dat ik ontzettend tevreden ben met het eindresultaat, werd alles goed uitgelegd en werkt ze heel netjes en nauwkeurig!
Chavelly •over 2 years ago
Verified review
Maya is een super lief vrouw, die weet wat ze doet. Ik heb mijn wenkbrauwen bij haar laten doen. Nadat ik het bij een vriendin heb gezien, hoe mooi het bij haar was. ik ben super blij met mijn wenkbrauwen, ze zijn super mooi geworden. het is zeker een aanrader om je wenkbrauwen bij haar te laten te doen.
Maya dank je wel voor alles en tot snel. groetje Margret
Margret•over 2 years ago
Verified review
Ik ben zo blij met me wenkbrauwen:) Echt helemaal top. Ik was zo gespannen voor de afspraak en bang voor pijn, maar ik ben zo fijn geholpen. Ze heeft me zo gerust gesteld en de pijn was echt minimaal. Ik zou iedereen aanraden. Je wordt zeer fijn geholpen, uitleg is duidelijk, ze neemt echt de tijd voor je. De zaak/locatie is ook erg schoon en hygiënisch.
Ebru •almost 3 years ago
Verified review
Blij met me look, heel mooi gedaan
Aardige dame, ze neemt de tijd en dat is fijn!