Heel secuur en netjes gewerkt. Super blij met mijn lash line!
Lois •4 months ago
Verified review
Zeer tevreden met mijn behandeling. Heel goed afgemeten en getekend van te voren, hiervoor werd ook de tijd genomen. De behandeling zelf was ook prima te doen na de verdovende creme. Advies over nazorg kreeg je ook meteen. Heel erg bedankt!
Nazire•4 months ago
Verified review
Top behandeling! Algeheel tevredeN.
Vesile•4 months ago
Verified review
Vriendelijke dame,vaakbekwam en proffecioneel
Sharifa•5 months ago
Verified review
Ik ben na de behandeling heel tevreden naar huis gegaan. Het is een super aardige vrouw die echt met je meedenkt en eerst rustig overlegt over je wensen. Ze werkt heel mooi en naturel, precies waar ik van houd. Ik ben ontzettend tevreden en kom hier zeker terug!