Ik ben ontzettend goed geholpen! Voor de afspraak was ik erg zenuwachtig, maar ze werkt hygiënisch, neemt je mee in het proces, checkt tussendoor of je er tevreden mee bent, denkt met je mee en geeft goede adviezen. Dit heeft mij gerustgesteld, want het laat zien dat ze haar vak kent. Daarnaast is ze ook een lieve meid bij wie je je op je gemak voelt en dus een prettige sfeer creëert. Ik ben ontzettend blij met het resultaat en kan niet wachten tot het genezen is!
Esmee•5 months ago
Verified review
Lovely experience every time. Such a sweet lady who explains every step and always makes me feel welcome and comfortable.
Euredice •5 months ago
Verified review
Super service.
Wendy •5 months ago
Verified review
Kundig in haar werk, je voelt je snel op je gemak. Echt een aanrader om hier je wenkbrauwen te doen!