Super blij met m’n nieuwe set wimpertjes! Zeker een jaar geleden m’n wimpers bij iemand anders laten vernagelen heeft zij ze er voor mij afgehaald (mijn dank was groot) toen al super geholpen nu weer. Voor mij geen ander meer.
L.M.•almost 4 years ago
Verified review
Zeer tevreden , 🤩
A.V.•over 4 years ago
Verified review
Ik vond het heel gezellig bij Mellisa. En het resultaat van de wimpers is geweldig. Ben er erg blij mee.
N.v.•almost 5 years ago
Verified review
Goeie service werd erg fijn geholpen.
G.J.•almost 5 years ago
Verified review
Via via terecht gekomen bij deze topper en inmiddels al lang vaste klant. Ik heb al veel wimper stylisten gehad maar Melissa is de beste! Altijd verzekerd van een mooie set wimpers die goed blijven zitten. Ze werkt hygiënisch en ook belangrijk: je eigen wimpers blijven in tact.