Super blij met m’n nieuwe set wimpertjes! Zeker een jaar geleden m’n wimpers bij iemand anders laten vernagelen heeft zij ze er voor mij afgehaald (mijn dank was groot) toen al super geholpen nu weer. Voor mij geen ander meer.
L.M.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden , 🤩
A.V.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het heel gezellig bij Mellisa. En het resultaat van de wimpers is geweldig. Ben er erg blij mee.
N.v.•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie service werd erg fijn geholpen.
G.J.•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Via via terecht gekomen bij deze topper en inmiddels al lang vaste klant. Ik heb al veel wimper stylisten gehad maar Melissa is de beste! Altijd verzekerd van een mooie set wimpers die goed blijven zitten. Ze werkt hygiënisch en ook belangrijk: je eigen wimpers blijven in tact.