Heel professioneel geholpen. Mijn biab is super netjes gezet. De salon is schoon en netjes ingericht, en de sfeer is ontspannen! Aanrader voor wie op zoek is naar kwaliteit.
naomi•about 1 year ago
Verified review
Al jaren klant en nog steeds tevreden. Brede kleurkeuze en denkt altijd mee.
Tessa•about 1 year ago
Verified review
Zeer tevreden altijd!
Esra•about 1 year ago
Verified review
Een top service, leuke meid en een gezellig uitje om altijd naartoe te gaan. Aanrader!