Heel professioneel geholpen. Mijn biab is super netjes gezet. De salon is schoon en netjes ingericht, en de sfeer is ontspannen! Aanrader voor wie op zoek is naar kwaliteit.
naomi•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jaren klant en nog steeds tevreden. Brede kleurkeuze en denkt altijd mee.
Tessa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden altijd!
Esra•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een top service, leuke meid en een gezellig uitje om altijd naartoe te gaan. Aanrader!