Ik ben heel blij met mijn kapsel, zij wist wel hoe zij moest mijn (beetje krullend) haar knippen, en boven op heb ik heerlijke koffie met snoepjes gekregen, heel vriendelijk ontvang!
Styled by Merel
Anna•about 2 years ago
Verified review
Super aardige mensen daar en je word met aandacht geholpen
Treatment by Merel
Michaela•about 2 years ago
Verified review
Erg blij met resultaat! Goede prijs.
Styled by Merel
Danielle•about 2 years ago
Verified review
Redelijke ervaring, maar ik ga niet terug. Haar is oke. Maar contact met Merel was bijzonder (bleef heel erg zelf over een onderwerp praten en was eerder een monoloog dan een gesprek).
Styled by Merel
Hanna•about 2 years ago
Verified review
Merel is en blijft een topkapper die zowel gezellig als goed is. Blij met mijn highlights!