Ik ben heel blij met mijn kapsel, zij wist wel hoe zij moest mijn (beetje krullend) haar knippen, en boven op heb ik heerlijke koffie met snoepjes gekregen, heel vriendelijk ontvang!
Styling door Merel
Anna•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super aardige mensen daar en je word met aandacht geholpen
Behandeling door Merel
Michaela•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg blij met resultaat! Goede prijs.
Styling door Merel
Danielle•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Redelijke ervaring, maar ik ga niet terug. Haar is oke. Maar contact met Merel was bijzonder (bleef heel erg zelf over een onderwerp praten en was eerder een monoloog dan een gesprek).
Styling door Merel
Hanna•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Merel is en blijft een topkapper die zowel gezellig als goed is. Blij met mijn highlights!