Je werd erg vriendelijk begroet en ze vroegen of je iets wilde drinken en wat je precies wat je wilde dat er zou gebeuren. Ze waren allemaal even vriendelijk en ik voelde me erg op mijn gemak, ondanks het feit dat ik daar voor het eerst kwam. Ik vind het een top salon en wellicht kom ik daar binnenkort niet alleen voor een pedicure😉
Treatment by Miesie nails•Pedicure
Ariane•about 7 years ago
Verified review
Leuk personeel, ik kom hier graag ookal is het niet dichtbij huis!
Sunbeds and Tanning Booths
maura•about 7 years ago
Verified review
Super fijne behandeling, dank jullie wel!
Treatment by Miesie nails•Eyebrow & Eyelash Tinting
Jana•about 7 years ago
Verified review
Ik trakteerde mijn vriendin op een ochtendje Spring en zij heeft onwijs genoten. Ze is heel erg verwend en was zeer tevreden over alles. Super goeie massage gehad!! Ze verdiende het beste en heeft dat ook gekregen!
Treatment by Miesie nails•
Relaxing MassageShow all…
Anonymous•about 7 years ago
Verified review
Super fijn weer! Wimper lift is ook echt goed gelukt! Helemaal blij, tot over een paar weekjes weer!