Je werd erg vriendelijk begroet en ze vroegen of je iets wilde drinken en wat je precies wat je wilde dat er zou gebeuren. Ze waren allemaal even vriendelijk en ik voelde me erg op mijn gemak, ondanks het feit dat ik daar voor het eerst kwam. Ik vind het een top salon en wellicht kom ik daar binnenkort niet alleen voor een pedicure😉
Behandeling door Miesie nails•Pedicure
Ariane•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuk personeel, ik kom hier graag ookal is het niet dichtbij huis!
Zonnebank
maura•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling, dank jullie wel!
Behandeling door Miesie nails•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Jana•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik trakteerde mijn vriendin op een ochtendje Spring en zij heeft onwijs genoten. Ze is heel erg verwend en was zeer tevreden over alles. Super goeie massage gehad!! Ze verdiende het beste en heeft dat ook gekregen!
Behandeling door Miesie nails•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn weer! Wimper lift is ook echt goed gelukt! Helemaal blij, tot over een paar weekjes weer!