Very professional, done precisely and with greater care for every detail. Great value for money. Relaxing and calm environment. Highly recommend.
Behandeling door Miesie nails•Gellak pedicure
Kalina•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst mijn wenkbrauwen met Henna i.c.m. Wimperlifting laten doen door Melanie, die sowieso mijn favoriete schoonheidsspecialiste is en heel professioneel te werk gaat. De vorm en kleur is erg mooi. Ideaal als je op vakantie gaat. Ben benieuwd hoe lang het blijft zitten.
Wimper permanentToon alles…
Lotte•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon!
Zonnebank
Sarah-Lynn•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke sfeer, prima behandeling. Heel tevreden.
Behandeling door Michelle Nail tech•Kunstnagels opvullen
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer hele mooie nagels! Goede service, lekker theetje erbij en prachtige nagels!
Behandeling door Michelle Nail tech•Kunstnagels opvullen