Milou kleurt en knipt mijn haar altijd super goed. Ik ben echt heel tevreden (en ben vrij kritisch als persoon). Ze neemt de tijd, geeft me goed advies en is eerlijk. Ze heeft veel persoonlijke aandacht en dat voelt fijn. Ik zou haar zeer aanbevelen!!
Styled by Milou•
Ladies' HaircutsShow all…
Vivian•over 3 years ago
Verified review
Uitstekend zoals altijd
Styled by Milou•Ladies' Haircuts
Linda•over 3 years ago
Verified review
Altijd geweldig!!
Styled by Milou•Ladies' Haircuts
Annemieke•over 3 years ago
Verified review
Altijd knipt Milou mijn haar zoals ik het wil, heel kundig.
Styled by Milou•Ladies' Haircuts
Yvonne•over 3 years ago
Verified review
Milou, is echt een kapster met passie en communiceert, dat is “the key” weer zeer tevreden, heerlijk relaxed, top, een aanrader.