Milou kleurt en knipt mijn haar altijd super goed. Ik ben echt heel tevreden (en ben vrij kritisch als persoon). Ze neemt de tijd, geeft me goed advies en is eerlijk. Ze heeft veel persoonlijke aandacht en dat voelt fijn. Ik zou haar zeer aanbevelen!!
Styling door Milou•
Kleuren - volledigToon alles…
Vivian•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekend zoals altijd
Styling door Milou•Vrouwen knippen
Linda•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd geweldig!!
Styling door Milou•Vrouwen knippen
Annemieke•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd knipt Milou mijn haar zoals ik het wil, heel kundig.
Styling door Milou•Vrouwen knippen
Yvonne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Milou, is echt een kapster met passie en communiceert, dat is “the key” weer zeer tevreden, heerlijk relaxed, top, een aanrader.