De salon is netjes, mijn hele lichaam was een grote knoop.. Ik weet dat ik voor een ontspanningsmassage kwam.. maar Mina ging goed te werk om de knopen eruit te te halen.
Ze vroeg ook specifiek waar je last had en dat is goed verholpen, verder een goede massage.. altijd hele aardige mensen.
Top salon