Professioneel, schoon, super blij met resultaat! En heel vriendelijk
Brigitta•10 months ago
Verified review
Relaxte zweer was er en een fijne behandeling bedankt
Yug•10 months ago
Verified review
Ik vond de afspraak echt super. Isa heeft mijn wenkbrauwen echt geweldig gezet. Mooi in shape, goeie kleur. Daarnaast leuk gepraat. Voelde mij erg op mijn gemak. Zeker voor herhaling vatbaar
Luna•10 months ago
Verified review
Een heerlijke gezichtsbehandeling gehad,lekkere achtergrondmuziek professioneel geholpen