Professioneel, schoon, super blij met resultaat! En heel vriendelijk
Brigitta•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Relaxte zweer was er en een fijne behandeling bedankt
Yug•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik vond de afspraak echt super. Isa heeft mijn wenkbrauwen echt geweldig gezet. Mooi in shape, goeie kleur. Daarnaast leuk gepraat. Voelde mij erg op mijn gemak. Zeker voor herhaling vatbaar
Luna•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke gezichtsbehandeling gehad,lekkere achtergrondmuziek professioneel geholpen