Prima massage! Maar ik vind het altijd lastig als er andere behandelingen zijn waarvan je het geklets kunt horen, gelukkig was dat maar een kwartier en was de andere behandeling toen klaar.
Charifa•about 2 years ago
Verified review
Heel relaxed altijd bij Ashwyn!
Yolanda•about 2 years ago
Verified review
Heerlijke massage gehad: mooie salon, goede service en heel klantvriendelijk!
Stefanie•about 2 years ago
Verified review
Super! Mooie wenkbrauwen weer
Beth•over 2 years ago
Verified review
Fijne salon. Warm en hartelijk. Isis is een topper