Prima massage! Maar ik vind het altijd lastig als er andere behandelingen zijn waarvan je het geklets kunt horen, gelukkig was dat maar een kwartier en was de andere behandeling toen klaar.
Charifa•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel relaxed altijd bij Ashwyn!
Yolanda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke massage gehad: mooie salon, goede service en heel klantvriendelijk!
Stefanie•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super! Mooie wenkbrauwen weer
Beth•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon. Warm en hartelijk. Isis is een topper