De Kobido gezichtsbehandeling was heerlijk ontspannend en voelde aan als een weldadige massage. Ludmila zorgt voor een fijne sfeer, je voelt je direct op je gemak en je voelt dat Ludmila weet wat ze doet. Na afloop was het resultaat direct zichtbaar 🤩😍
Treatment by Ludmila•Classic Facials
Gaby•over 1 year ago
Verified review
Wat een fijne behandeling! Mijn moeder was helemaal ontspannen en blij met haar massage. Ze kreeg zelf wat extra tijd omdat Ludmila vond dat ze best veel stress had.