Behandeling door Ludmila•Facials / Gezichtsbehandelingen
Debbie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De Kobido gezichtsbehandeling was heerlijk ontspannend en voelde aan als een weldadige massage. Ludmila zorgt voor een fijne sfeer, je voelt je direct op je gemak en je voelt dat Ludmila weet wat ze doet. Na afloop was het resultaat direct zichtbaar 🤩😍
Behandeling door Ludmila•Facials / Gezichtsbehandelingen
Gaby•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne behandeling! Mijn moeder was helemaal ontspannen en blij met haar massage. Ze kreeg zelf wat extra tijd omdat Ludmila vond dat ze best veel stress had.
Behandeling door Ludmila•Ontspanningsmassage
Hadassa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Best gellak nails and manicure spa I ever had!
Behandeling door Ludmila•Facials / Gezichtsbehandelingen