Ontspanningsmassage was heerlijk. Ontspannen op verwarmde massagetafel, rustige muziek en de kundige handen van Ludmilla, die alle pijnlijke plekken weet te vinden en te behandelen. Gelijk een nieuwe afspraak gemaakt.
Behandeling door Ludmila•Ontspanningsmassage
Joop•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijn ontvangst. Ludmila werkt zeer professioneel en hygiënisch.
Absoluut voor herhaling vatbaar!
Behandeling door Ludmila•Lichaamsbehandeling
Barbara•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon is makkelijk te bereiken met ov en auto. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid. Ik heb een kobido gezichtsmassage gehad waarbij mijn gelaat, nek, hals en hoofd ook werden gemasseerd. Het was overal een heerlijke en rijke ervaring. Ik voelde snel verlichting van spanning en stress. Ik weet nu precies waar ik moet zijn voor weldadige gezichtsmassage. Volgende keer ga ik voor de Korean facial treatment.
Behandeling door Ludmila•Facials / Gezichtsbehandelingen
Sarah Jane•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
heerlijke massage gehad en veel goede tips gekregen. Ben helemaal ontspannen!
Behandeling door Ludmila•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ludmila weet precies je pijnpunten te vinden. Hele aardige vrouw ook. Fijne sfeer in de salon.