zeer netten en goede behandeling. uitgebreid advies over haar model en een hele goede prijs-kwaliteit verhouden
Men's Haircut
feike•over 8 years ago
Verified review
Kindjes zijn goed geknipt. Kapster was erg lief. De motor/auto kapstok zat wel onder de haren, zonde omdat het beetje viezig over kwam terwijl dat verder niet zo was.
Styled by kapper Saad•Children's Haircuts
mariska•over 8 years ago
Verified review
Fijne behandeling, vriendelijke eigenaren.
Treatment by Pedicure•Pedicure
Anonymous•over 8 years ago
Verified review
Voor en vriendelijk prima zo.
Men's Haircut
R.J. Van der Putten•over 8 years ago
Verified review
Hele vriendelijke mensen! Mooi geknipt en goed advies gekregen wat past bij mijn haartype. Het was aardig druk en toch namen ze echt de tijd voor me.