zeer netten en goede behandeling. uitgebreid advies over haar model en een hele goede prijs-kwaliteit verhouden
Mannen knippen
feike•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Kindjes zijn goed geknipt. Kapster was erg lief. De motor/auto kapstok zat wel onder de haren, zonde omdat het beetje viezig over kwam terwijl dat verder niet zo was.
Styling door kapper Saad•Kinderen knippen
mariska•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, vriendelijke eigenaren.
Behandeling door Pedicure•Pedicure
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor en vriendelijk prima zo.
Mannen knippen
R.J. Van der Putten•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele vriendelijke mensen! Mooi geknipt en goed advies gekregen wat past bij mijn haartype. Het was aardig druk en toch namen ze echt de tijd voor me.