Alweer een goede ervaring, je wordt vriendelijk begroet en hoeft niet lang te wachten tot je aan de beurt bent.
Treatment by K•Builder Gel Manicure
Judith•7 months ago
Verified review
Ik ben al ruim een aantal maanden zeer tevreden over de kwaliteit van mijn nagels en behandeling. Ook als ik niet tevreden ben, wat natuurlijk kan gebeuren, is een oplossing zo bedacht door ze. Ik voel me serieus genomen en ben echt heel tevreden. Tot de volgende keer.
Wakifa•7 months ago
Verified review
Heel mooi gedaan
Treatment by E•
ManicureShow all…
Hulya van mook•7 months ago
Verified review
Netjes
Treatment by E•Nail or Gel Polish Removal
Julia•7 months ago
Verified review
Ik ben altijd al super tevreden geweest. Bedankt weer!