Alweer een goede ervaring, je wordt vriendelijk begroet en hoeft niet lang te wachten tot je aan de beurt bent.
Behandeling door K•Builder gel manicure
Judith•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben al ruim een aantal maanden zeer tevreden over de kwaliteit van mijn nagels en behandeling. Ook als ik niet tevreden ben, wat natuurlijk kan gebeuren, is een oplossing zo bedacht door ze. Ik voel me serieus genomen en ben echt heel tevreden. Tot de volgende keer.
Wakifa•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel mooi gedaan
Behandeling door E•
ManicureToon alles…
Hulya van mook•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Netjes
Behandeling door E•Kunstnagels of nagellak verwijderen
Julia•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd al super tevreden geweest. Bedankt weer!