Altijd weer fijn om na een mooie pedicure en manicure met mooie nagels naar buiten te lopen.
Lief en vakkundig personeel.
Bianca•11 months ago
Verified review
Zoals altijd weer tevreden. Dankjewel weer!
Treatment by M•Natural Nail Strengthening
Guanita•11 months ago
Verified review
Ik ben altijd erg tevreden over mijn nagels
Dimphy •11 months ago
Verified review
Echt moi!
Aylin•11 months ago
Verified review
Ik heb niet lang hoeven te wachten. ik heb gekozen voor de biab nagels, omdat mijn nagels snel scheuren. de vorige keren ging het wat netter, nu is het niet tegen mijn nagelriem aan gezet en aan een nagels zijn twee kleine puntjes te zien. Jammer!