Altijd weer fijn om na een mooie pedicure en manicure met mooie nagels naar buiten te lopen.
Lief en vakkundig personeel.
Bianca•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer tevreden. Dankjewel weer!
Behandeling door M•Nagelversteviging
Guanita•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd erg tevreden over mijn nagels
Dimphy •11 maanden geleden
Geverifieerde review
Echt moi!
Aylin•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb niet lang hoeven te wachten. ik heb gekozen voor de biab nagels, omdat mijn nagels snel scheuren. de vorige keren ging het wat netter, nu is het niet tegen mijn nagelriem aan gezet en aan een nagels zijn twee kleine puntjes te zien. Jammer!