Nog nooit een pedicure gehad, besloten om mezelf eens te trakteren. Het is mij erg goed bevallen en ik kom zeker nog een keer terug. Aardige mensen, goede sfeer.
Treatment by T•Gel Nails Pedicure
Judith•11 months ago
Verified review
Weer een fijne ervaring. Dankjewel voor de mooie nagels.
Treatment by M•Builder Gel Manicure
Judith•11 months ago
Verified review
The best
Fethawit•12 months ago
Verified review
Super geholpen!!!!
Astrid•12 months ago
Verified review
Ik ben tevreden over de kwaliteit. Echter niet over de punctualiteit. Ook deze keer weer meer dan een halfuur later aan de beurt. (Om 14:55 een afspraak, om 15:35 mocht ik komen zitten). Dat is voor mij een reden om toch op zoek te gaan naar een andere studio.