Nog nooit een pedicure gehad, besloten om mezelf eens te trakteren. Het is mij erg goed bevallen en ik kom zeker nog een keer terug. Aardige mensen, goede sfeer.
Behandeling door T•Gellak pedicure
Judith•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer een fijne ervaring. Dankjewel voor de mooie nagels.
Behandeling door M•Builder gel manicure
Judith•11 maanden geleden
Geverifieerde review
The best
Fethawit•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Super geholpen!!!!
Astrid•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben tevreden over de kwaliteit. Echter niet over de punctualiteit. Ook deze keer weer meer dan een halfuur later aan de beurt. (Om 14:55 een afspraak, om 15:35 mocht ik komen zitten). Dat is voor mij een reden om toch op zoek te gaan naar een andere studio.