Er wordt niet gegroet als j binnen loopt en goeie morgen zegt. Er wordt alleen in hun taal gesproken met mekaar en niet gecommuniceerd als j iets vraagt
Audreyโข4 months ago
Verified review
Vriendelijk personeel en hebben mijn nagels mooi gedaan.
Treatment by MโขBuilder Gel Manicure
Eviโข5 months ago
Verified review
Geweldige nagelstudio ,kom hier al een paar jaar en heel tevreden vriendelijke dames werken snel en heel erg goed , zeer tevreden ๐๐ผ
Corrieโข5 months ago
Verified review
Een aanrader! vriendelijke mensen en ze leveren goed werk. weer heel erg tevreden. bedankt en tot de volgende!
Treatment by KโขBuilder Gel Manicure
Judithโข5 months ago
Verified review
Ik vind het een hele fijne salon en druk dat is altijd een goeie teken, ik vind het ook fijn dat ik altijd door de zelfde persoon wordt geholpen, ik ga meestal voor pedicure ๐
Leuk personeel en altijd even vriendelijk, ik kom er graag!