Er wordt niet gegroet als j binnen loopt en goeie morgen zegt. Er wordt alleen in hun taal gesproken met mekaar en niet gecommuniceerd als j iets vraagt
Audreyโข4 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel en hebben mijn nagels mooi gedaan.
Behandeling door MโขBuilder gel manicure
Eviโข5 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldige nagelstudio ,kom hier al een paar jaar en heel tevreden vriendelijke dames werken snel en heel erg goed , zeer tevreden ๐๐ผ
Corrieโข5 maanden geleden
Geverifieerde review
Een aanrader! vriendelijke mensen en ze leveren goed werk. weer heel erg tevreden. bedankt en tot de volgende!
Behandeling door KโขBuilder gel manicure
Judithโข5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik vind het een hele fijne salon en druk dat is altijd een goeie teken, ik vind het ook fijn dat ik altijd door de zelfde persoon wordt geholpen, ik ga meestal voor pedicure ๐
Leuk personeel en altijd even vriendelijk, ik kom er graag!