mijn nagels zijn mooi gedaan. de salon is mooi en netjes.
Behandeling door T•
Builder gel manicureToon alles…
Patricia•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was prima. Netjes verwelkomd, maar mocht kwartier wachten
Behandeling door T•Pedicure
Nietrelevant•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer een fijne ervaring gehad bij nagelstudio Tilburg. Fijne sfeer en er wordt continu naar je mening gevraagd dus fout kan het niet gaan. tot de volgende keer!